Sunday 27 November 2011

HAHA K SUMPAH LAWAK :)

hi peace be upon guys :)
k sha nak story skit ni ?
mehh laa dekat skit ngn sha . hehee
kk haritu ada orang mintak kpel ngn sha ,
so sha terimaa jelaa .
kk dah trima punn tu kteorang mane ada text-2 kt fon , just kt fb je .
tu punn dia yang started dlu , sha(kekadang je mlekan dlu) .
tu punn bila IM lambat nak mmpus dia balas
k i know dia mesti tengah layan betina pnye entaah bape byk betina dia tu .
sha punn tak amek serious punn kpel ngn dia just suka suki jaa :D
Okay pastu esoknye sha online , sha tengok relation dah tade .
k sha punn tukar laa balik kpd single , dia ada online tp sha buad bodoh je malas nak tnye
pastu dia tegur sha , dia cakap sorry sayang terbuang . sha punn ckap laa terbuang ke or sengaja buang ? wakakaka . pastu dia ajak buad relay balik sha punn just ckap okay up to you
dia buad laa in a relationship and its complicated . apa yang complicated ntaa .
haha tak paham sha ngn jantan cengituuu :D
Then esoknye plak , sha plak buang relay tu . haha
padan mke kau ingat kau budak kl aku nak sgat ngn kau letuww . please laa -,-
kucing aku lagi handsome dri kau laa sayang :)
aku just nk tgk reaksi kau jer ternyta kau memang tk gne tak amek port punn . hahaa
aku punn tk peduli leww layan laa betina-2 kau tu k ? :)
aku tak kesah langsung . wakaka
k laa byee sayang muah kiri muah kanan :-*

No comments:

Post a Comment