Sunday 27 November 2011

K AKU SEDIH :(

hi and assalamualaikum sumee :)
hmm sha sedih laa bff sha tknak kawan ngn sha dah .
sha tahu sha salah tp tk bole ke dia maafkan sha?
nobody perfect kann ? sume orang ada buat slah jugakk . hmm
tak bole ke dia lupakan yang lame and bukak buku baru ?
dia punn dah ada yang baru knp still marahkan sha ?
dh banyak kali sha mintak maaf tp dia still buat donow , sedih laa cenii .
hmm rase dah tak sanggup nak skula kat citu , rase nak pndah jer
hmm abah mama adikk nak pindah ! pleaseeeeeee adik nak pindah .
adik taknak sekolah sini dah tolong laa maaa ~ ! :(
setiap hari sha teringat kat dia je . teringat sume laa pasai dia .
hmm semalam mase pegi downtown ngn akak n bf dia , teringat kat aten lagi .
bila mak tri aucumm , abg hafiz yang cakap alhamdulillah .
dulu bilaa sha aucumm aten yang ckap kan alhamdulillah .
now bila sha aucumm aten dah tk ckp alhamdulillah tuk sha .
sume tentang dia sume sha ingat . msih segar dalam ingatan ni hah .
dia memang kawan terbaik sha . sha bodoh kan buat dia sedih , marah and sakit hati ngn sha .
atenn , kau memang kawan aku yang tak bole diganti ngn orang lain .
sikap kau yang terlebih peramah tu buat orang lain happy ngn kau .
atenn , maa aku slalu tnye bila aten nak dtg sini lagi .
aku ckap dia takkan datang dah maa . dia benci adikk . hmm sedihnyee rase bila orang benci kita
atenn maa aku slalu cakap , bila ko datang rumaa aku nanti maa aku suruh ko nyanyi lagu cinta muka buku smbil main gitarr . maa aku kate ko nyanyi sdp sgt .
hmm tp mustahil kan kau nk dtg rumaa aku lagi ?
aku cuma bole berharap , kau datang rumaa aku , kte kembali macam dulu . kte buat sume hal sesame . hmm yeahhh aku akan terus berharap aten :')
ko kwan aku dunia akhiratt <3<3<3 aku sayang ko sngat sangat

No comments:

Post a Comment