Friday 2 December 2011

I'M HAPPY :DD

hi hi .
i'm back . peace be upon guys :) mwhehee~
Alhamdulillah thanks to god akhirnye aku ngn besties aku dah berbaik smulaa .
tadi gayut dengan aten sembang sembang . lame jugakk ahh dalam setengah jam .
yelaa lame tak bergosip kann camtu laa jdnye . hihi
papepunn sha happy dah dapat kawan ngn aten balik .
aten aku sayang kau k ?
aku tak nak kte gaduh lagi .
aku nak kte kawan smpai bila-2 . smpai kte mati atenn . hee ~
Aku nak meet ko atenn ? nak hug kuat-2 bagi ko lemas . hehe
yelaa rindu dah sbulan lebih tak jmpe kann . hee
Iloveyou kawan , kau terbaik !
hehe pastu sha call sorang mamat ni name dia hafis .
hehe dalam 10 minit cenggitu sembang ngn dia .
klau tak memang nak smbang lame lagi pastu dia dah ngntokk kan so byebyee to him .
gudnytex k tataa ~ nnt call i k if jadi pegi PD :)
lepastu sha call my prince errou . hihi ske dengar suara dia comel ohh .
macam macam kteorang sembang , dalam 20 + min lebih . huh banyak gilaa telan duit sha .
tapi tapelaa sekali skala kann i call you prince . hehe
memang besh ahh sembang ngn dia .
macam mcam story kluar .
klau bole memang nak gayut lame lagi tp tulaa kdit tk mengizinkan . hehe
okay guys nak tahu tak kenapa sha pnggil dia prince ?
sebab dia call sha princess so sha pnggil laa dia prince .
baru adil kann ? hihi
dia ni memang handsome gilaa , try ahh ayat dia ?
cehh jangan laa dia sha pnyee k . princee nak ngorat you bole ?
handsome ohh you style plak tu . hehe k joke je .
awex awex luar sane jangan jeles k nnt sha babap kang :D
K hope one day dapat jmpe you prince eroou .

#K ILOVEYOU ALL MY FRIENDS , ABANG ANGKAT AND ADIK ANGKAT . SAYANG KORANG . MUAHH SKIT :-*

No comments:

Post a Comment