Sunday 15 January 2012

sayang ily , iwy , imy so much (:

Hi hi i'm backk (:
Korang korang sha miss gila kat biyy sha! Hmm nak jmpe dia.
Tapi apa kan daya dia nun jaoh nun sana kt kl.
Sekolah sekolah cpt laa cuti kimakkkk! Kau tahu tak aku rndu gilaa nak jmpe biyy aku laa gampang!
See aku dah mencarut . Heheh sorry guys (:
Haih cepatlaa bulan 3! bole aku jmpe biyy aku. Bole aku bercuti samesame ngn dia.
Nak jalan jalan nak hold tangan lagi ngn dia.
Imissyousofuckindgdamnmuchh . Imy imy imy imy imy~
Sayang bby janji yang kli kbpe dah ni aku janji ngn kau tp byk kli aku mungkir janji.
Haih teruk kan bby ni . Hmm kk kli ni bby janji bby takkan layan laki dah k.
Klau bby layan bby takkan lyn budak laki tu lbih lbih k (:
Sayang you know what ,biyy adalah anugerah terindah buat bby.
Bby sayang biyy ketat ketat taww , klau bole tknak lpaskan biyy kt org lain.
Yess i know bby tak secantik ex biyy tu rara , tp bby miliki hati yg tulus mencintai biyy (;
Tade paksaan , rse kasih syg n cinta hadir ngn sndri syg.
Heheh jiwang plak dah aku ni . Hehe
kk bby nak biyy tahu bby sayang biyy sgtsgt MOHD HAFIS B ZIN (:

No comments:

Post a Comment